HelpDesk תמיכה וניהול

אנו מספקים שירותי Help Desk יעילים ומהירים, הודות למוקד טכני המאויש במומחים ובטכנאים מנוסים,
לאורך כל שעות הפעילות.

הטכנאים שלנו שולטים מרחוק על כלל המערכות, הפלטפורמות, הרשתות ועמדות העבודה, מנטרים את תקינות הפעילות
ומתריעים על תקלות ותרחישים שונים, עוד בטרם אלו משבשים את מהלך העבודה התקין.

במקרה הצורך, מגיבים הטכנאים במהירות ואדיבות לפניות יזומות, בשליטה מרחוק על עמדות העבודה,
או בהגעה לאתר הלקוח לכל רחבי הארץ.

כתוצאה משירותי מחשוב מנוהלים היטב, מקצועיים ומיומנים, ניתן ליהנות מסביבת עבודה שקטה,
יעילה ויציב ומחיסכון כספי ניכר.


שרותי
HELP DESK PRO

כאחת החברות החזקות במתן שירותי Help Desk לעסקים, אנו מסייעים מדי יום ללקוחות רבי משתמשים
כמו גם עסקים קטנים, ליהנות מסביבת עבודה יעילה ושקטה.

אנו מקפידים לספק מענה בזמן התגובה המהיר בענף, הניתן במוקד שירות מסודר המאויש בטכנאים מנוסים ומיומנים.

במוקד אנו מתעדים את סיבת וזמן הקריאה, וממשיכים לתעד כל פעילות שבוצעה במסגרת הטיפול.
תיעוד זה עומד לרשותנו בעתיד לשם בקרה על איכות הטיפול ואיכות השירות, הבנת תקלות חוזרות וסיבתן והענקת טיפול מונע.

ביכולתנו לספק שירותי HelpDesk לתשתיות רחבות היקף ומרובות משתמשים, בשפות רבות, וגם ל:

> בתי תוכנה לתמיכה בתוכנות ייעודיות
> נותני שירות ואנשי IT – בתמיכה למערכות המותקנות
> תמיכה ברמת Tier 2/3/4, כולל תמיכה בתוכנות של ספקים חיצוניים, התקשרות והתנהלות מולם.

 

ניהול שוטף מרחוק

כיום, כל עסק יכול ליהנות משרותי ניטור, ניהול שליטה ובקרה מרחוק, ממומחי מחשוב ומבלי להקצות לכך כח אדם בארגון.
שירותי ניהול אלו מזהים תקלות מבעוד מועד, מתריעים על הופעתן הצפויה ומונעים מהן לשבש את מערכות המחשוב.

 

מה אנחנו עושים?

> RMM – ניהול ושליטה מרחוק – ניהול מרחוק באופן שוטף, פתרון תקלות ללא הפרעה למהלך העבודה התקין.

> ניטור Monitoring – מערכות ניטור מתקדמות ומשוכללות מאפשרות לנו לחקור לעומק פעילויות והתרחשויות, ובמקביל – להבין את תמונת המצב “מגבוה”.

> אוטומציה – הטמעת מערכות אוטומטיות בארגון תוך ביצוע מדידה, בקרה ומשוב אודות הפעילות.

> MSP – שירותים מנוהלים לכל ליבה עסקית בארגון, הכוללת אפיון צרכים, התאמת פתרונות חומרה, התאמת המאפיינים לכל משתמש, הנחייה, הדרכה ותמיכה, כך שניתן להתחיל ליהנות מיתרונות התוכנות באופן מידי.

לכל לקוח מוקצה טכנאי ייעודי האחראי על תקינות העבודה, עומד לרשותו בשעת הצורך, מתריע על תקלות ומטפל בהן ביעילות.

 

תמיכה באתר הלקוח

אנו בטוחים ביכולתנו לפתור בעיות בשליטה מרחוק.
יחד עם זאת, כאשר מוצו כל האפשרויות לפתרון מרחוק, ובמידה ויש צורך לאסוף ציוד תקול ולהחליפו בחדש,
אנו מגיעים באופן מידי לאתר הלקוח, לטיפול יסודי בתקלות, בדיקת סביבת העבודה ומניעת הישנות תקלות בעתיד.

ליצירת קשר לשרותי HelpDesk, שירותי ניהול או ביקור טכנאי >